Veelgestelde Vragen

Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen? 
Zodra je een bestelling plaatst, ontvang je binnen een paar minuten een bevestiging via het door jou opgegeven e-mailadres. Het is mogelijk dat je per ongeluk een fout hebt gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres tijdens het plaatsen van de bestelling. Controleer ook je spam, aangezien de bevestigingsmail daar terecht kan zijn gekomen. Als je de e-mail nog steeds niet kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, begint er een automatisch proces om je pakket zo snel mogelijk verzendklaar te maken. Omdat je bestelling dan al in een vergevorderd stadium van het verzendproces zit, is het niet mogelijk om deze te wijzigen of te annuleren. Als je een ander artikel wilt ontvangen, adviseren we je een nieuwe bestelling te plaatsen of contact op te nemen met onze klantenservice.

Kan ik het afleveradres nog aanpassen na het plaatsen van mijn bestelling? Als je het afleveradres wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Zolang je pakket nog niet is ingepakt, kunnen we het afleveradres nog aanpassen. Is je pakket al ingepakt, dan is een wijziging helaas niet meer mogelijk.

Kan ik mijn pakket retourneren? 
Als je het pakket hebt ontvangen en alle producten zijn in originele staat (ongedragen, kaartje eraan) kan je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Als je de gehele bestelling retourneert krijg je de verzendkosten terug gestort. 

Wat is de barcode voor mijn retourzending? 
Dat is de code die je op je ontvangen pakketje kan terugvinden. Als je hem daar niet kan vinden staat jouw barcode op je verzendbevestiging in je mail (controleer ook je spam).

Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
Wij streven om binnen 1-2 werkdagen jouw bestelling te leveren. Met uitzonderingen van feestdagen of pre-orders. 

Als ik een pre-order item bestel, krijg ik dan de gehele bestelling later? 
Als je een pre-order item hebt besteld in combinatie met andere items ontvang je de overige items pas wanneer de pre-order verstuurd wordt. Wij raden ook aan om losse bestellingen te plaatsen zodat je de overige items binnen 1-2 werkdagen binnen krijgt. 

Wanneer komt een item op voorraad?
Als je wilt weten of je favoriete product weer op voorraad komt, kan je je email achterlaten zodat je als eerste op de hoogte bent!

Wanneer kan ik de klantenservice bereiken?
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00, met uitzondering van feestdagen. We doen altijd ons best om jullie zo snel mogelijk te helpen met alle berichten en vragen!